onsdag 29 april 2009

Fy på mig, dålig uppdatering!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera. 

Helgen har varit tävlingsfri, blev då ett besök på Ekhagens loppis på lördagen med mamma. Vi var uppe i god tid och avnjöt en myc
ket god frukost vi sjön. 

Söndag blev det ett fint distanspass med motionärerna i Sexdrega, lugnt och fint med en fika i Vegby. Måndag blev ett intervall pass med Börje som kändes mycket fint. Detta kryddades med ett hårt och roligt intervall pass med dom starka killarna i MA i tisdags. Kändes riktigt kanon i benen faktiskt. 
Övriga tiden har gått åt till plugg som jag börjar få koll på, nu återstår bara ett problem och detta är att fixa ett dugligt program för att göra posten. Får hoppas att detta läser sig till morgondagen.
Nu ska jag ägna mig åt lite hockey... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar