lördag 11 april 2009

Dag 10 Kass

Ingen bra start på denna dag...
Ont i halsen följt av huvudverk, det gillar vi inte. Sängliggande när Hanna tar på sig cykelkläderna är inget kul. Om inte annat blir jag väldigt lätt frustrerad när jag inte får träna som planerat de suger!

Får verkligen hoppas det ordnar upp sig till i morgon så jag kan träna. Annars blir det ingen bra premiär på Östgötaloppet =( 

Jaja vad gör man åt det? Har druckit mitt te med citron, honung och ingefära men vad hjälper de.. 

Snart mat får hoppas de hjälper bättre.. =)

4 kommentarer:

  1. Lugn o fin... ingen stress även om det e tråkigt o inte kunna träna när du e på läger... ta hellre en extra dag vila istället för att stressa igång med träningen igen... o bli sjuk en längre tid... säsongen e lång:) Du kommer vara snabb ändå när du kommer hem!! Krya på dig! Kram/Ove

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Hanna! Way to go med te, honung och ingefära!!! Drick varmt, gurgla i whiskey är ett hett tips! (hjälper!!!)

    SvaraRadera
  3. Tackar Ove =) du vet att jag lytt dina råd för dagen haha Lång de är väl bara förnamnet på denna säsong haha... Kommer komma som en kanon på Östgöta...

    SvaraRadera
  4. Roligt att höra från dig Sanna och att du följer mig =)

    Hur har du det? Trivs du där borta?

    Whiskey va inget dåligt tipps de får ja undersöka, måste finnas en hel del gubbar här på hotellet som pimplar de på kvällarna =) haha ska testa detta och ber att få återkomma med resultatet ;)

    SvaraRadera