onsdag 15 april 2009

Hemma

Nu är jag på  hemma plan igen.... 
Måste erkänna att det är ganska skönt men saknaden efter bergen kommer vara stor. Har varit lite dålig på att uppdatera mig det sista dagarna men varit fullt upp.

En snabb summering: Halsontet blev bättre och det blev en sväng upp för Sacalobra, kanske inte var det bästa alternativet men ville ju denna mycket omtalade backe och så blev det. Hemvägen där ifrån blev desto värre fick mycket huvudvärk och trodde jag skulle ligga dödssjuk när jag kom hem men jag klarat mig och känner mig klart bättre. 

Hemresan skedde kl 04,30 i morsses, vilket betyder att klockan stod på 03,30 när den ringde. Helt sjuk tid att gå upp på!

Blev en efterlängtad skogspromenad med lillebror och Kim när jag kom hem. Mycket skönt, var en härlig vår som mötte mig på promenadvägarna här hemma. 

Nu är det bara att rätta in sig i ledet och köra på med det gamla vanliga. Har en hel del skolarbete att ta igen vilket skall påbörjas i morgon. Nu är det upp packning och tvätt som väntar =)

Varma vårhälsningar får kära Ekvägen..

Måste tacka lifestyle travel för en mycket fin resa, känner mig mycket väl omhändertagen av dem och det var verkligen ett kanon engagemang. Mamma kommer få det svårt att hålla måttet på frukosten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar