fredag 3 april 2009

Mallis

Nu äntligen har jag fått igång internett. 

Än så länge är det lite av en besvikelse.. Regn och blåst har varit det som dominerat. Enligt väderleksrapporten skall det bli varmare och ev sol i morgon =) Det hoppas jag verkligen..
Men dagens pass var ändå en fint tur med fika i Petra.

Resan hit gick fint, jag och Hanna anlände i onsdags kväll och blev mycket väl bemötta av "Camp Mallorca" arrangörerna. 

Maten här är kanon, middagen är smaskens med buffé och en massa olika rätter. Enda problemet är att så fort man ätit middag längtar man efter den underbara frukostbuffén. Den är bara sååå god men allt vad du kan tänka dig. 

Bilder får ni hålla på lite till glömde laddaren till mobilen man har fixat detta så i morgon kan jag dela med mig av de fina reg
niga bilderna och vyerna ;)

Första cykelpasset en liten tur till en utkiksplats vid Petra..

1 kommentar:

  1. Jadu Hanna,då har vi bättre väder här hemma nu då;=)
    Var ute ett par timmar med Kjelle & Emil idag och hade 14 grader i snitt-temp..... Du hinner säkert få finfint väder innan du åker hemåt igen. Passa nu på att njuta av alla lååånga schyssta backar....!

    Tjingeling

    SvaraRadera