söndag 12 april 2009

Dag 11 Promenad

Har fått hålla mig borta från cykeln ännu en dag. Inget roligt när man ser alla andra tar på sig kläderna och rullar iväg.
Men man får göra det bästa av situationen så jag bör
jade dagen med en fin morgonpromenad. 
Efter frukosten blev det sängen igen, det var mycket skönt =)

Men en rastlös själ som jag är var jag tvungen att rör lite på benen, tog mig då en promenad ner på strandpromenaden och in till den gigantiska staden Cam Picafort (eller rättare sakt den lilla byn) Fanns några affärer som var öppna så strosade runt där en sväng. Tog även med mig min kamera och försökte fånga de finaste sidorna av staden i detta tillstånd. Vet inte om jag lyckades men försöka duger ju.
Blev bjuden på årets första jordgubbe oxå, å den var STOR men som mycket annat här nere smakade den desto mindre tyvärr =(

Har nu placerat mig i sängen igen och spenderat tiden med den tysk kommentatorn till Paris Roubaix. Usch för att köra på de underlaget snacka om att vara skakis efteråt och alla vurpor! Jag hade ju varit livrädd... Tur jag slipper de haha

Känner mig lite piggare i dag men fortfarande lite seg i huvudet, får bli en lugn och fin tur i morgon tror ja. Ser fram emot det.. 
Snart mat, ska bli mycket gott =) Snacka om att mamma kommer få ligga i när jag kommer hem för att fylla min mage efter dessa vanor man skapat sig.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar