tisdag 21 april 2009

Mellandag

Idag är det en sån där dag som inte är bra till något. Jag har försökt plugga men inte fått mycket gjort. Hade även vila för att få bort den hemska förkylningen som håller mig tillbaka så fick hålla till godo med en underbar morgonpromenad. 

Sen fick jag var jag ju tvungen att ta en lite paous i det mycket hårda skolarbetet och avnjuta en kopp kaffe i solen tillsammans med en fin fin fruktsallad, grekisk yoghurt spetsad med vaniljsocker, smält choklad och lite hackade mandlar. Smaskens måste jag säga =)
Blev även en sväng till stan och en fika med Madde som jag träffar alldeles för sällan nu när alla tävlingar dra igång och hon ska vara i skogen och trampa hela tiden. Förstår inte detta, UT UR SKOGEN! haha


1 kommentar:

  1. Åh vad frukstsalladen ser god ut.
    Mmm magen kurrar lite.

    Hoppas att förkylningen ger med sig snart!

    Skickar över en massa krya tankar!

    SvaraRadera