torsdag 23 april 2009

Klarade tentan =)

Vardagen går sin gilla gång. Mallis känns ganska avlägset men när jag går tillbaka och kollar på alla fina bilder känns det som igår =)

Har varit en sväng i Motala och träffat min fina klass. Fick då klart för mig att jag inte hade så dålig koll på läget som jag trodde, vilket lättade mitt hjärta. Fick även veta att jag fick godkänt på båda tentorna som jag hade innan jag åkte iväg, då lättade en ännu större sten från mig JIPPI!

När jag var uppe i Motala gick starten Pro Tour av stapeln. Tråkigt att missa en sådan underbar tillställning. Måste bara rekommendera det till alla som har vägarna förbi Borås en onsdag kväll. 

Dagens träningspass har bestått av lagtempo ihop med Team MA (dom heter inte det längre men kommer inte ihåg vad de nya namnet är) Det kändes mycket bra faktiskt åkte med utan några större problem. Även detta var skönt och ett bevis på att det tryck jag hade upp för backarna innan jag blev sjuk inte bara var en tillfällighet. 

Nu väntar en varm kopp te med honung =) smarrigt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar