söndag 3 maj 2009

Hammarö 3dagars


Denna helgen har jag spenderat på Hammarö i Karlstad. Det var en prolog, ett tempo, ett gp och avslutades med ett linje. De första tre etapperna gick inte så bra för mig, låg 7 inför linjet. Linjet gick desto bättre, var ett tufft linje som vi körde ihop med juniorerna. Jag bet mig fast och de kändes bra spurtade i mål på en andra plats efter de 101 km. Detta gjorde att jag avancerade till en fjärde plats i totalen.

Jag är mycket nöjd med dagen måste jag säga. =)

Nu är jag trött så de blir sängen nästa... kommer med en mer ingående rapport senare. 
natti natt=)

7 kommentarer:

  1. Grattis!! Mycket bra!! Du ser... bara bita ihop så kommer framgångarna:) /Ove

    SvaraRadera
  2. Bra kört! Roligt med så bra resultat jämfört med Östgötaloppet.

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Vad KUL! :-))

    Snygg bild!!

    SvaraRadera
  4. tacka alla... ja som sakt Ove de e bara och bita i jag lovar...

    Simon jag tar ditt hjul hädanefter i spurten =)

    SvaraRadera
  5. det hade jag räknat med att du skulle ha gjort redan i helgen.. ;)

    SvaraRadera
  6. ja de var dumt av mig.. men nu vet jag att de är där jag ska sitta haha =)

    SvaraRadera