tisdag 31 mars 2009

I morgon smäller det!

I morgon bär det av.. Det ska bli en mycket spännande resa hoppas jag kommer att älska bergen.

Startade dagen med ett distanspass med Jessica, det var mycket blåsigt men skönt. Sedan följde packning och test av diverse olika resväskor för att inte få övervikt. Helt otroligt kunde jag byta ner till en mindre väska och ändå få med mig allt, har till och med några kilon över haha.
Här hoppas jag kunna tillbringa några timmar i alla fall =)

Nu skall jag packa ner min lilla cykel och fortsätta med packningen...
Nästa gång blir det rapport från Maillis...

2 kommentarer:

  1. Ha det bra nu!! Få inte allt för mycket sol på er bara så man själv är helt blek och fet på Östgöta sen! Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. haha det kan du nog glömma om vädret fortsätter som det är nu.. REGN och BLÅST är vad som gäller på ön.. Ha de fint i Sverige och det underbara vår vädret ;) kramar Hanna hälsar

    SvaraRadera