söndag 19 juli 2009

Uppladdning?

Martin har övertalat mig att köra cup tävlingen i Östersund till helgen. Formen är inget att skryta om och den så kallade uppladdningen och fina två träningsveckor jag skulle ha innan är så gott som borta. Träningen gick fint fram till i fredags, då alla försvunnit och min motivation att cykla själv är bortblåst. Så det blev en tripp till Varberg i goda vänners sällskap i stället. Då låg planerna på en runda i går men inte detta heller, då man kan säga att himlen stod öppen större delar av dagen. Passade då på med ett body pump pass, roligt och jobbigt. 

För står inte, är vi verkligen släckt?

Väl smakande fika i regn med blåbärs bullar =)

Resten av dagen spenderades med ett metspö och regn kläder vid ett litet tjärn med mina fina bröder och stor fiskaren Pevny. Lätt att dessa pojkar verkligen kan förgylla en dag om dom är på rätt humör =) Trotts det ösregn som var mestadels av tiden blev det både fika och en liten abborre till Markus. 
Pevny sitter på vakt

Då låg planerna på ett intervallpass med Börje på förmiddagen, men när jag steg ur sängen hade jag sån träningsverk att trappan var ett berg. För längesedan jag gjorde benböj, body pumpen sitter som jutet i kroppen nu. Förhoppningsvis lugnar regnet ner sig lite så jag kan ut och cykla en liten sväng och få bort träningsverken. 

Som sakt inte den bästa uppladdningen inför helgen men men får se det som en semester tripp på 160 mil =)

I kväll ska vi åka och lyssna på Rolandz, kommer bli mycket roligt haha ojoj vad vi ska ha roligt...

Ha det fint i regnet =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar