torsdag 16 juli 2009

Regnig tur på motorcykel

Dagen började med en sväng på gymet, kändes fint. Efter detta målade jag sista omgången på minan fina stolar. Nu återstår bara att eventuellt sy till några söta kuddar =) Kommer bli sååå fina..

Sedan ringde Dennis och frågade om jag ville med till Lager 157, och varför inte. Han ringde igen 2min senare och frågade om jag ville åka motorcykel dit, gärna sa jag de var ju både varmt och soligt =) Vägen dit gick mycket fint i sol och värme, kan säga att går ju bara lite fortare än cykel men helt klart samma frihets känsla, underbart =)

När vi handlat klart och skulle sätta oss på hojen och strosa tillbaka hem fick vi ändra oss illa kvickt då himmelen hade öppnat sig. Så de var bara att sätta sig och smutta på en kaffe. Hemresan blev blöt, hoppas jag inte behöver säga mer än så=)

Kvällen var fylld av cykel då de var onsdag och Pro tour. Kändes fint och var roligt, men skärpning för mycket vurpor nu! 

Nu ska jag njuta av min kaffe och choklad tillsammans med Tour de France och ladda för en kväll med Dileva på torget, måste säga att det skall bli spännande att se hur denna man/det ter sig på en scen haha 

Ha de!

1 kommentar: