torsdag 9 juli 2009

TT

I går var det tempo på Pro tour. Det var en mil som kulle avverkas på r40 gamla sträcka. Hade inte förväntat mig någon vidare tid med tanke på att jag slet mig runt på tisdagsträningen i förr går =) Den träningen var den roligaste på länge, trotts att jag tappat en hel del var det roligt och viljan att ta i ordentligt var inte långt borta. Tackar Madde så mycket för peppningen och hjälpen att ta i de lilla extra.. 
Hon har blivit bra stark Madde och tog mig i flera intervaller, hon kommer köra som en gudinna på XC SM på lördag nästa vecka...
Åter till TT, så slog jag trotts allt Madde med 16 ynka sekunder. Om jag inte börjar träna intervaller snart har jag inte en chans mot henne =)
Kolla på hela resultat listan på Pro Tour.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar