söndag 5 juli 2009

Stugan över helgen

I fredags bar det av till stugan med familjen och några extra liftare. Jag och pappa cyklade ner fick en fin runda, hängde av han när det var en liten bit kvar =) Kändes mycket bra haha, ne ska vara snäll mot far min..

På kvällen var det bad och fiske som gällde. Var ingen höjdar kväll gällande fisket men annars mycket trevligt.
Dumt att säga min familj är riktigt hundra men men roligt hade vi i alla fall haha.

Lördagen började med en fin löpar runda, såg en älg ko och två kalvar, måste erkänna att jag var lite skraj på vägen tillbaka att hon skulle stå kvar och vänta på mig..

Sedan bara det av ut på sjön där större delarna av dagen spenderades. Fisk blev det lite, fick en söt liten guppy abborre och två små gäddor. Själv är jag mycket nöjd, blev ett och annat gräs napp oxå =) 
Dumt att säga att de var en ansträngande helg =)
Blev även en lite sväng ut i blåbärsriset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar