fredag 23 april 2010

Vilodag

Än så länge har jag lyckats få sol på varje morgon jogg, nästa lite av en bragd för att vara i Borås. Eller ska jag säga i skogen utanför Borås kanske.

Gårdagen bestod av plugg hela dagen med en avslutning på cykeln. Det var lagtempo till Fritsla och tillbaka. Kändes kul och tog i för hela slanten, stort tack till Pappa Flodin och den fina jepen =)

Känner att jag planerade in denna vilodagen fint då det just nu öser ner regn/snö ifrån himlen. Får snart sätta fart lite då dagen är full späckad, handla, hämta bil, plugga, jobba och avsluta med en kalas middag på Övre. Det är fin uppladdning inför helgen med goda vänners sällskap. I morgon är första cup tävlingen för damer Hillershögstempot, gillar inte att de har lagt in tempolopp i cupen. Men ska inte köra de utan nöjer mig med Hillershögsloppet på söndag. Hoppas detta går bättre än i Linköping, lite mindre vind är utlovat så de ska nog gå vägen.
Blir ändå resa ner redan i morgon då killarna får lite kvinnligt stöd och jag slipper gå upp i ottan på söndag.

Packa och kaffe står på schemat nu, lite plugg oxå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar