torsdag 8 april 2010

Vardagen är ikapp

Påsken har varit och allt är som vanligt. Full fart med skola, jobba och träning. Tävlingspremiären blir inte till helgen, alltså kommer Östgötaloppet vara den första. Spännande kommer det att bli men ska bli skönt att få den avklarad.

Träningen sista tiden har rullat på bra, gjorde ett litet misstag häromdagen då jag körde Funktional movs vilket jag inte skulle gjort. Har fått sån hems träningsverk att jag knappt tar mig ner för trappan. Men med lite massage i går blev det lite bättre, morgon jogging turen gjorde sitt så snart är benen laddade för en snabb helg :)

Min kära gamla vän Sanna var på besök i Påsk, oj vad roligt att träffa henne. De senaste åren har hon gömt sig på diverse olika turistorter som reseledare vilket gjort att jag inte fått träffa henne. Nu har hon äntligen bosatt sig i Göteborg, äntligen får jag träffa denna underbara människa lite oftare. Kom fram till att det var 10 år sedan vi lärde känna varandra, liten jobbig slutsats då vi alltså måste vara ganska gamla nu haha.

Plugg plugg som väntar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar