fredag 16 april 2010

Sova på altanen

Började denna fina dag som många andra det sista med en under morgon jogg, det ger sån energi.

Efter frullen och tidningsläsande var det plugg på ge, hade en föreläsning jag var tvungen att ta tag i och varför inte göra detta på altanen, insvept i ullfiltar och solen i ansiktet. Ja ni förstår ju kanske själva vad resultatet blev, jag somnade, underbart!

Börjar faktiskt bli riktigt laddad för helgen, hoppas verkligen att det kommer gå vägen.

Måste upplysa om att dagens inlägg av herr Colting i BT var riktigt riktigt bra, för er som inte läste det eller känner att denna dag inte kommer att bli eller startat som ni vill och deppar över detta så läs och ändra er uppfattning. Njut av dagen, ta vara på livet och slösa inte bort det!

4 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra till helgen! Lyacka till!

    SvaraRadera
  2. Kommer gå kanonfint.Är jag helt säker på.. Det viktiga är väl framför allt hur det känns.
    Du är mycket starkare i år..

    SvaraRadera
  3. Hanna på cykeltävlingar är resultaten det viktiga, för varför annars tävla ?
    När man sedan kommer till "livet" ja då skall man vara super nöjd med att vakan pigg, glad och framför allt frisk å hel.

    SvaraRadera
  4. Tack Elin alla tummar som kan hållas behövs :) vi behöver en till slagskämpe i laget så vill se dig på startlinjen snart!

    Nu kommer beviset på om din (stefans) hemska vinterträning gett några resultat. Som sakt skall tänka på dig när det gör ont i benen haha

    Detta stämmer bra, är ju tävlingsmänniska långt ut i fingertopparna =) Men i år skall jag har roligt, och det skall jag ha när jag går först över mål linjen. Njuta av livet när jag står högst upp på podiet =)

    SvaraRadera