onsdag 31 mars 2010

Vår


Första distanspasset sen mallis är nu avklarat. Kändes bra trotts magsjuka och ont i halsen. Måste varit vårsolen som gjorde sitt på min fina runda. Trodde inte snön skulle vara borta innan midsommar men den är på god väg nu, de gillar vi :)

Tävlingspremiären blir eventuellt nästa helg, alltså en helg tidigare än planerat. Lite nervöst men ändå roligt. Skulle vara skönt att få känna på tävlingsformen lite tidigare än Östgötaloppet då alla är som kor när de kommer ut på grönbete på våren. Speciellt då vi brukar köra med herr juniorerna.

Dagen till ära har jag varit i Motala och startat upp de sista kurserna för denna gången. Är riktigt skoltrött nu men bara bita i de sista och sen blir de cykel för hela slanten. Kan ju tänka mig att lägga några timmar i repan på Onyx men inte för många :)


3 kommentarer:

  1. var kör du tävlingspremiären nästa helg? gött att snön är på väg bort, var lite orolig för att jag skulle behöva ställa tillbaka klockan till vintertid när flyttlasset går..

    SvaraRadera
  2. ev blir det i danmark men vet inte vart :) har ingen riktigt koll åker bara med haha blir de flytt till borås? så långt upp är det faktiskt inte :) när går lasset? ha de fint välkommen till Borås :)

    SvaraRadera
  3. tack! inom två veckor kommer jag ta mitt pick och pack och dra

    SvaraRadera