torsdag 14 maj 2009

oj vad tiden går...

Veckan har bara susat iväg i en rasande fart. Har inte riktigt haft tid att uppdatera här... Men nu följer en snabb sammanfattning  =)

Helgen blev hemma utan tävling då det bara var ett GP i Uppsala, kände att detta var lite väl långt att åka för ett så kort race. Så det blev lite distans i varierande väder. Ett pass med blåst och regn och ett pass med blåst och sol =) Den där blåsten är något återkommande som jag inte tycker om....

Måndagen började jag med en fika med Madde som hade fyllt år på Söndagen. Mycket mysigt =) sedan följde plugg och ett intervallpass med Börje. Fina backar med tunga växlar gick fint.

I tisdags blev det en liten tur med mamma till lager 157. Inte nån stor succé, förutom för plånboken som blev orörd. Han även med en lite picknick på vägen hem mycket fint i solen =)

Träningspass med Borås CA Glasrikesresan (tror dom heter så nu) på kvällen var full av fina intervaller varierande backe och fart. Helt klart roligt och kändes även fint i benen. 
Sedan var det bara sätta sig i bilen och gasa till Motala. Började kl 8 på onsdagen så var tvungen att åka upp på kvällen...

Men väl i skolan får man höra att en föreläsning är inställd =( hand lika gärna kunnat vara hemma. Det är lite jobbigt att få höra de när man väl är uppe men men blev en lite promenad men faster och en god lunch. 

I dag har jag startat dagen men ett litet bak. Blev mina mummsiga muffins mycket smarriga =) Nu väntar lite plugg och senare blir det lagtempo, spännande =) haha

En sak jag tycker mindre om är att solen visar sig minder och mindre detta bådar inte gott för helgens tävling som går över Kinnekulle. Förra året var det 0°C och snöblandat regn, vill inte uppleva detta igen. Kan säga att det är bland det värsta jag gjort. Hoppas verkligen på SOL!

ha de!

1 kommentar:

  1. Händelserik vecka, förstår att du inte åkte upp till Uppsala för ett GPlopp. Surt att åka till Motala för en lektion som visar sig vara inställd. Lycka till i helgen som jag hoppas blir mycket bättre än förra året!

    SvaraRadera