måndag 18 maj 2009

EL fest/ Rally/ Kinnekulle

Ännu en helg har seglat förbi. Denna helgen började med att jag hjälpte min bror och hans arbetskompis att arrangera en personal/födelsedags fest för ett gäng gamla gubbar runt en elfirma. Det var diverse stationer och tipspromenad följt av en herrans massa öl och smörgåstårta. Jag fick det hedersfulla uppdraget som fotograf. 
Arrangörerna i full mundering.
Vissa hade lite problem med cyklingen =)

Kim kom med på bild hon oxå..
Prisutdelningen höll Viktor och Bror Andreas

Lördagen var sedan fulltecknad med RALLY... Var så att Kims pappa skulle köra en snabb bil och vi bestämde oss för att åka ner till Älmhult och kolla lite närmare på detta. Måste säga att det var mycket trevligt. =)
Kims pappa bakom kartan

Kinnekulleloppet
Söndagen var den stora dagen då det omtalade Kinnekulle loppet skulle avverkas. Detta gick mot förmodan ganska bra. Måste säga att jag är nöjd med min insats på 10 plats. Mått mål var att sitta med i klungan i mål och det gjorde jag =) Vädret var inte att klaga på sol och lagom värme till skillnad från förra årets regn/snöstorm. Men trotts detta var det ganska slitigt upp för backen fem gånger. 
Fick även lite tid att träffa min underbara kompis Helena som jag har träffat alldeles för lite det sista.. =( 

Helgen avrundades med en liten filmkväll med familjen och bihang. Blev Austraila en mycket bra film! Lite lång men måste ses!!! Helt klart den bästa jag sett på länge.. Kanon avslutning på veckan.. =)


1 kommentar:

  1. Lät som en riktigt bra helg de. Bra resultat på rallyt med?

    SvaraRadera