onsdag 19 augusti 2009

Lite tryck =)

I går var det tisdag vilket innebär Tisdags träning med Glasrikeresan. Detta brukar vara mycket jobbigt men ändå gå att hänga me på rulle under intervallerna. Men i går hade Mattias bestämt sig för att de var backe som stod på schemat, då är det inga korta backar som ska bestigas och de va så sjukt jobbigt.... Man kan säga att dagens middag fick se ljuset en gång för mycket, men detta är ju även ett bevis på att jag tog i vilket jag inte har haft orken eller varit taggad att göra på mycket länge...  Körde till och med ifrån Madde på några av intervallerna (det har jag inte gjort på länge) då hon gått och blivit grymt stark under säsongen, måste vara vinterträningen ;) 

Tröttheten gjorde sig märkbar när vi landade hos Madde efter passet, hamnade i hennes trappa där Oskar satt och hade vurpat. Satt där ett ta och km ingen vart, kan säga att de flesta samtalen spårade ur ganska rejält haha 

Ett skratt förlänger livet =)

Känner mig ganska fräsch i dag trotts allt, ska inte säga för mycket innan jag sitter på cykeln. Så i kväll väntar Pro tour och kanske ska försöka trycka på lite men får se hur slut jag är sen i går...

Sol och varmt ute =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar