söndag 9 augusti 2009

.....

Nu har jag börjat slarva med min uppdatering i gen.. Men det finns ju så mycket annat man man ska hinna med mer än sitta framför datorn =)

Det har varit en ganska bra träningsvecka med tisdags träning, Pro tour lagtempo, distanspass och MTB pass. Har känts helt ok lite seg i slutet av veckan men annars nöjd måste jag säga.
Det lilla MTB passet som avverkades i dag var sjukt kul, tack Madde och Oskar, trotts att jag åkte in i två träd och gjorde en djupdykning. Men efter denna runda blev ett antal rivsår på benen och en lätt blå rumpa haha men de var de värt.. 

Kanske nån som har en fin MTB i min storlek till salu? 

Får hoppas att detta har varit en bättre uppladdning inför nästa helg då det är Södra Hestra Sparbanks GP och Västboloppet i Burseryd. Det brukar vara en mycket rolig tävling, men kollade lite på startlistan i dag och efter det insåg jag att det kommer bli två tuffa lopp.... 
Hoppas på ännu en bra tränings vecka så att det kommer bli roligt även detta året.

I Onsdags fick jag ett av de så kallade bakrycken och en hallon/blåbärspaj blev till, även ett gäng av mycket smarriga havrekakor med choklad i =)
Degen var farligt god till dessa små godbitar =)

Blev perfekt till fredagens grillkväll!

Veckan har oxå bestått av grillning och andra roliga stunder ihop med Madde som kommit hem från sin semester i Italien, brun och fin haha. Men efter några dagar i solen har jag nästan kommit i kapp med brännan =) 

I morgon blir det fixa och dona lite inför skolan, som leta upp böcker och annat som skall vara fixat. Blir nog även en runda med far på cykel =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar