måndag 17 augusti 2009

Första riktiga tävlingen på mycket länge

Kan säga att det faktiskt var första riktigt gången på ca 2 månader. Det senaste racet jag körde på riktigt var Kortbane SM, kan faktiskt inte räkna med Östersund. Var varken laddad eller inställd på att köra de. 

Måste säga att jag är nöjd med helgens insatts då jag gick med in i klungan båda dagarna. Ingen vidare placering att prata om men jag gick i mål och detta i klungan vilket var mitt mål med tävlingen. Tyckte även att det var roligt =) Vilket är en något jag saknat de senaste... Kommer trotts detta att ta de lite lugnt med tävlandet och blir eventuellt en tävling till i år. 
Får ta att gratulera Jennie som körde bra båda dagarna då hon spurtade in på en 3 plats respektive 2 plats.

Hade vissa planer på att skola om mig till solskens cyklist nu under min tävlings vila men detta får jag nog tänka över en gång till. Då båda dagarnas race gick i regnets spår, eller ösregn i starten i söndags uch fyyyy... Men men mamma har alltid sakt att man blir vacker av regn haha hoppas det funkar ;)

Veckan i övrigt har bestått av en del svamp plockning och förberedelser för skolan. Det skall läsas "Grundläggande Psykiatri"och "Äldres välbefinnande och hälsa" hoppas det kommer bli intressant.. Kurserna startar nästa vecka får se om det blir en tripp upp till faster då eller om jag får vara kvar i SOLIGA Borås haha...

Nu ska jag fortsätta att fixa med träningstider och annat spännande =)

Tyvärr inga bilder att dela med mig av då ingen kamera fanns på plats.. dåligt av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar