torsdag 18 mars 2010

Palma


Vilodag i dag, detta ledde till en liten tripp till Palma med följande besättning:

Madeleine


Edith


Ove


Henke


Jag


Började vår utflykt med en kaffe på första bästa stopp då Henke inte hade fått sin morgon espresso. Mycket gott kaffe bjöds det på. Efter uppladdningen bar det av till det stora köpcentret mitt i Palma. Kläder finns det mycket av, prislappen på det jag vill har matchade tyvärr inte min plånbok fullt ut =(

Promenaden bar sedan av till de äldre delarna av gamla stan och katedralen. Vägen dit var fylld av många små och fina gränder.

Har även funnit ett nytt märke som har underbara kläder. Tyvärr som tidigare nämnt matchade inte de min plånbok men kommer att bli en bra inspirations källa till kommande skapelser :)

Ny teman bild är tagen oxå

Ifrån vissa balkonger hänger det ner olika kroppsdelar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar