torsdag 11 februari 2010

Endorfiner

På väg hem efter dagen första träningspass kände jag hur endorfinerna bara rusade i kroppen. En sån där känsla som bara alla borde få uppleva men kanske inte kan eller får av en eller annan anledning. Vilken underbar dag! Sol, skidor och trött =)


Finns inget att klaga på just nu, underbara vänner att spendera dagarna och så gott som alla träningspass med, träna varje dag, äta lunch i lugn och ro tillsammans med dagens sudoku i bt, kan lägga mig ner och sova en sväng efter lunchen, pluggar ett program som jag tycker är mycket intressant och lärorikt, har en underbar familj som ställer upp på allt och till 100%,  jag har alla möjligheter att göra precis vad jag vill när jag vill till och med bli bäst på att cykla. 
För står inte att det ska ta så här lång till hela 23år att uppkatta alla små saker runt omkring. 

Njut av livet och ta tillvara på varje dag!

1 kommentar:

  1. Man får vara glad om man någon gång kommer på det. Hoppas det håller i sig

    SvaraRadera