torsdag 18 juni 2009

Pro Tour.. Oj vad det går =)

Ja det blev som jag misstänkte mycket jobbigt...

Emma, Jag och Madde laddar innan start.

Men jag bet mig fast i klungan och gick hela vägen in i mål ihop med den =) Tog en 6:e plats i klungspurten och slog Madde. Måste säga att detta var mot alla mina förväntningar jag var glad och förvånad när jag kom i mål. Snittade 40 på de 67km,  det gick riktigt fort upp för backarna innan Grönkullen, hade nog mjölksyra i hela kroppen när jag kom upp till toppen. 
Men det var roligt =)  Läs om hela loppet och kolla på lite bilder på Pro tour.

I dag blev det en oväntad sväng till Team sportia. När jag efter min regniga morgonpromenad satt i köket och avnjöt min underbara frukost ringde Anna och undrade om jag kunde jobba, varför inte tjäna lite kosing =)

Fick några bilder som min gamla matte lärare tog på mig när jag var och rodde på IMU projektet på Åhaga för några veckor sedan. Lite roligt när det ligger tre stora bilder på sig själv i A5 format och väntar på en på jobbet haha.


Nu måste jag ta ut brödet ur ugnen som jag passar, smarriga tekakor serveras i Målsryd ;) 
Glad Midsommar på er föresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar