måndag 29 juni 2009

Mycket har hänt...

Nu var det längesedan igen.. Fy mig!

Midsommar har varit, den spenderades i stugan och i Varberg med min vän Madde. I stugan var hela familjen utom Markus. Där bjöds det på god mat och regn. 
Kim var tyvärr den enda som bar en äkta midsommar krans

Efter jordgubbstårtan bar resan vidare till Varberg med Madde. Där bosatte vi oss hos Pernilla, Maddes gamla barndomskompis. Där var det både lite partaj och sol. Mycket trevligt må jag säga. 
Söndagen spenderade vi på stranden med Yetzy, jag vann en omgång i alla fall haha. Övergav resten av omgångarna till Madde. 

I onsdags var jag med mamma och hennes dagis på djurparken. Var väldigt längesedan jag var där, så måste säga att jag tyckte det var mycket roligt att se alla söta små djuren även att leka dagisfröken för en dag haha. Glad att det bara var för en dag, trotts att de var söta och sälla, speciellt när de fått sin omtalade glass!

Den gångna helgen har jag spenderat i Skara hos min underbara och kära vän Helena. Finns inget att klaga på under den underbart mysiga helgen med MYCKET god mat och även SM i cykel. Det var bad, sol och grill som mestadels stod på schemat. 
Mästerkockarna som bjöd på underbart grillbord på fredags kvällen

Täten i damernas race

Jag själv körde inte SM på grund av att min motivation inte är på topp just nu att jag har bestämt mig för att ta en lite time out gällande tävlandet.
Detta känns som ett mycket bra beslut. Men cykeln rullar fortfarande =) Kan ju inte sluta träna helt, speciellt inte nu när de är så fint väder =)
Vi fick agera langare åt Fredrik Kessiakoff under herrarnas linje lopp

Nu väntar ännu en vecka med sol och värme, i dag blev det ett litet distans pass i morgonsolen. I morgon väntar jordgubslandet på att bli attackerat av mig och mamma. Egentligen borde de införas vägning innan och efter man går från landet, så mycket jordgubbar man äter under tiden =)

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra med motivationen. Hoppas du hittar den igen, kanske inom mtb? :) Hoppas ni inte äter upp hela jordgubbslandet imorrn, vore ju dumt om ni inte får er med er några jordgubbar hem.

    SvaraRadera
  2. ja de vore synd haha men gott =)

    nja är ganska klumpig i skogen, har redan haft min karriär där haha

    SvaraRadera