tisdag 16 juni 2009

Målar dag =)


Äntligen har jag fått tummen ur r.... och skruvat isär min massagebänk och börjat måla. Den kommer bli kanon och förhoppningsvis bringa in lite kosing till sommar kassan =) 
Problemet med att måla är bara att man får färg över hela sig och självklart är all lacknafta slut så de blev en runda till stan med vitfläckiga händer haha..

Renovering av dynan till bänken..

Började dagen med en lite jogging runda följt av en god frukost ute i solen. Sen var det färg över hela mig flöjt av en snabbis till stan. Fyndade lite tyg på furulunds, inte illa =)

Helt oväntat blev det en sväng till gymet oxå, tog det lugnt så jag inte får hur mycket träningsverk som helst vill ju vara i god form inför morgondagens Pro tour som skall gå runt Viaredssjön i mon. Kommer gå FORT tror jag men ska se de som en liten tävling och kanon bra träning. Får hänga med så länge jag orkar, ska bli spännande att se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar