lördag 8 maj 2010

Snart över lite till bara

Just nu är det skolan som tar den mesta tiden. Jobbar just nu på vårt avslutande arbete och det är väl inte riktigt i fas med de så kallade planeringen, eller så är planeringen inte i fas med vår arbete. Känns bättre att säga så :)
Vad som inte gör det hela bättre är att min skolmotivation har redan tagit sommar lov och lagt sig i hängmattan. Det gör det hela lite lite jobbigare, har en hel del att skriva till tisdag men vet inte riktigt vad jag skall skriva.

Träningsmässigt har det varit en lugn vecka, känns som kroppen behövde det. Ingen tävling denna helgen utan den spenderas på Onyx i repan. Passar just nu två stycken flockar med flickor som har möhippa och har dansat pooldance. Känner att hela dagen på jobbet har inte varit fy skam då jag slipper få dåligt samvete för att jag inte vill träna i detta hemska väder som är ute.
Hoppas det går bra för killarna i Uppsala, hade varit riktigt kul att varit med å hejjat fram dem. De får bli en annan gång.

Måste tacka mina fina vänner för en mysig kväll i går med grill och mysigt tjej snack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar