söndag 13 december 2009

Fin helg

Träningen börjar ge resultat, den gångna veckan har jag tagit det lite lugnare och detta gjorde fint för helgens strapatser. 
Lördagen bestod av Lussecuppen som gick av stapeln kl 10.00 vid onyx. Trodde att jag skulle flyga av så det stod härliga till efter första spurten till Bredared men icke. Det blev en kanon fin tur på 11 mil runt Borås mycket fina vägar, fler jag aldrig åkt förr.
 Det bjöds på underbara bullar i bokskogen i Molla (måste varit tack vara dessa jag orkade hela vägen och lite till) och ihärdiga spurter ända tills sista skylten Bredared. Tack Holmén och hans kompanjoner som fixade detta fina. Roligt att Edit gästade oss dagen till ära. 

Prispallen 

Kvällen avslutades med pepparkaksbak hemma på köksbordet, vissa var med kreativa än andra. Sandra tog hem priset som den mest ihärdigaste och Henke som arkitekten, då han tillverkade sitt livs första pepparkakshus, underbara kreation! Återkommer mer bild på detta =)

I dag blev det en till fin runda kändes mycket bra trotts att de små byggarbetarna med gula hjälmar inte hade gjort hela sitt jobb med att återställa mina ben till gårdagens ursprungsläge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar