måndag 19 oktober 2009

Höst!

Viloperioden börjar lida mot sitt slut. Det har varit skönt att inte suttit på sadeln på ett tag =) Ska böja spåna på ett lyckat upplägg för vintern så det kan gå fortare och vara roligare än någon annan säsong tidigare. 

Skolan är i full gång första två kurserna börjar lida mot sitt slut vilket innebär tentor och inlämning av stora fina arbeten. Har nu ett som hänger över mig om äldres hälsa och välbefinnande, ganska roligt ämne måste jag säga men inte lika roligt att sätta sig ner och skriva.. Det får bli en uppgift för kommande dag då jag inte skall göra mer än plugga och en lite morgon träning på gymet =)

Dagen har jag spenderat på jobbet vilket är Onyx Knalleporten. Tycker verkligen det är riktigt roligt att gå till jobbet! 

Nu ska jag återgå till en föreläsning i Psykiatri, spännande! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar